Vrácení zboží

Vrácení zboží/reklamace

Korespondenční adresa pro zpětné zaslání zboží je
:


FINEFURS.CZ
Alexandra Františová

Koperníkova 390/5
Havířov
736 01
+420608656651

Zásilky určené pro odstoupení a reklamaci odesílejte na uvedenou korespondenční adresu. K zásilce se zbožím přidejte formulář pro odstoupení od smlouvy.

Zboží není přebíráno osobně. Zboží vždy prosím odešlete na výše uvedenou adresu a přidejte telefonický kontakt. Vrácení platby probíhá v uvedených lhůtách po obdržení a kontrole zboží.

 

JAK POSTUPOVAT, POKUD CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT?

V případě ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY má spotřebitel zákonnou povinnost informovat prodejce o úmyslu od smlouvy odstoupit.

1) Oznámení o odstoupení od smlouvy nám kupující zašle nejpozději do 14 dní od doručení objednávky emailem na info@finefurs.cz nebo písemnou formou (dopis) zasláním oznámení o odstoupení na výše uvedenou adresu. Pro usnadnění je postačující emailová forma.

K oznámení o odstoupení od smlouvy připojte následující údaje:

- číslo objednávky
- číslo účtu pro vrácení platby
- položky, které budou prodejci vráceny

2) Spotřebitel po oznámení o odstoupení od smlouvy nejpozději do 14 dnů odešle zásilku na uvedenou korespondenční adresu prodejce.
Upozorňujeme, že lhůty neslouží k bezplatnému zapůjčení zboží a jeho užívání. 

Zboží zasílejte českou poštou nebo jiným přepravcem jako doporučené nebo pojištěné zásilky. O odeslání zboží nás informujte předem e-mailem na info@finefurs.cz. Po doručení zásilky bude v zákonné 14ti denní lhůtě navrácena platba. Dobírky s vráceným zbožím nejsou akceptovány.

Postup pro odstoupení od smlouvy, včetně lhůt pro odeslání zboží naleznete také v Obchodních podmínkách.

Lhůtu pro odstoupení od smlouvy nelze v žádném případě považovat za lhůtu pro bezplatné zapůjčení zboží a jeho užívání v této lhůtě.
Je na plné zodpovědnosti spotřebitele, v jakém stavu zboží vrátí.

Náklady na dodání i vrácení zboží nese spotřebitel.

Zpracování odstoupení od smlouvy a vratka platby proběhne v zákonné 14ti denní lhůtě od přijetí vrácené zásilky.
Zpracování reklamace (vadné zboží) probíhá v zákonné 30ti denní lhůtě výměnou za nový nebo opravený produkt. Není-li možné zakoupený produkt opravit nebo není-li již produkt k dispozici k výměně, budou vráceny finanční prostředky. Kompletní ustanovení a informace naleznete v Obchodních podmínkách.

 

Podrobnosti kdy můžete či nemůžete od smlouvy odstoupit naleznete v obchodních podmínkách dostupných na https://finefurs.cz/obchodni-podminky 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy